Nestlé objavio polugodišnje rezultate poslovanja

Nestlé je danas predstavio svoje polugodišnje rezultate za 2021. godinu. Tom prilikom, Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestlé, je izjavio: „Želim da se zahvalim Nestlé timu na njihovoj kontinuiranoj posvećenosti da ispune želje potrošača i na neumornom fokusu u radu. Organski rast bio je jak u većini zemalja, s odličnom prodajom u maloprodajnim kanalima i povratku na out-of-home kanale. Kroz brze inovacije, veliku podršku brenda, pojačanu digitalizaciju i snažan menadžment portfolija, izgradili smo temelj za konstantan organski rast u predstojećim godinama. Nestlé će nastaviti da investira, s ciljem budućeg profitabilnog rasta“.

Polugodišnje rezultate donosimo u nastavku:

  • Organski rast dostigao je 8,1%, sa stvarnim internim rastom od 6,8% i rastom cijena od 1,3%. Rast podržava i održivi zamah u maloprodajnim kanalima, te ponovni rast out-of-home kanala, uz povećanje cijena i tržišnog udjela.
  • Ukupna prodaja za prvu polovicu 2021. godine porasla je za 1,5% u odnosu na prošlu godinu i iznosi 41,8 milijardi švicarskih franaka.
  • Osnovna marža operativne dobiti od trgovanja (UTOP) dosegla je 17,4% i tako ostala nepromijenjena u odnosu na prethodnu godinu.
  • Zarada po dionicama porasla je za 10,5% prema stalnoj valuti i po izvještajnoj osnovi porasla je za čak 8,3%.
  • Protok novca iznosio je 2,8 milijardi švicarskih franaka.
  • Daljnji napredak u upravljanju portfeljem: u aprilu, Nestlé je sklopio ugovor o kupnji The Bountiful Company. Očekuje se da će se transakcija finalizirati u augustu.
  • Predviđanja za drugu polovicu 2021. godine: očekuje se organski rast prodaje za cijelu godinu u visinu od 5% do 6%. Osnovna marža operativne dobiti pri trgovanju se sada očekuje da dosegne oko 17,5%.

Laurentiu-Florin Dimitiru, generalni direktor Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu, je poručio: „Poslovanje Nestlé SEM tržišta za prvu polovicu 2021. godine usklađeno je s našim ciljevima, dosegnuvši 11,1% organskog rasta. Adriatic regija (HR, SI, BA) je pridonijela tržišnim ciljevima s 10,9% organskog rasta. Kategorije s najvećim rastom su poslastice, Nestlé Professional (za HoReCa), Nestlé Nutrition (dječja hrana) i Purina (hrana za kućne ljubimce). Donirani resursi za podršku zajednicama u prevladavanje ovog izazovnog vremena – 185.000 švicarskih franaka organizacijama Crvenog križa i bankama hrane. Nastavljamo istraživati i nastojimo pomicati granice mogućeg s hranom – fokusiramo se na okus, prehranu i na stvaranje rješenja koja su dobra za zemlju.

Povećali smo ulaganja u naš lokalni projekat u BiH, Zdravo!, Nestlé NeedsYOUth, Čista umjetnost, te smo odlučni da nastavimo podržavati lokalnu zajednicu u još većoj obradi tema pravilne ishrane, zapošljavanja mladih i brige za okoliš.

Nestlé je u proteklom periodu u Bosni i Hercegovini pružio i podršku lokalnim zajednicama putem donacije za pomoć u ubrzanju procesa vakcinacije u iznosu od 100.000 švicarskih franaka.

Cijeli izvještaj možete pročitati na nestle.com.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *